Internes dels tres penals de Chorrillos van tenir visita virtual

Vint-i-sis internes dels penals Annex Dones Chorrillos, Dones Chorrillos i Mare de Déu de Fàtima amb favorable resposta al tractament penitenciari van rebre la visita virtual dels seus familiars.

Fills, esposos, pares, germans o un altre parent de primer grau es van emocionar al veure la cara del seu familiar després de diversos mesos de suspensió de visita, la qual va ser disposada per l'INPE com a mesura preventiva per protegir la salut dels interns i treballadors .

L'activitat, desenvolupada al pati dels penals Annex Dones Chorrillos i Mare de Déu de Fàtima, va comptar amb la presentació d'una dansa a ritme de calaix i el cor d'internes sota la direcció del professor Jonathan Gómez Palomino. Va ser una mostra d'agraïment a les autoritats pel benefici de la visita virtual.

Al emotiu esdeveniment va assistir la directora de l'Oficina Regional Lima, Bertha Chacaltana Condori, i durant la seva intervenció va manifestar que la política de l'actual gestió de l'INPE és permetre videotrucades a les internes amb favorable conducta i d'aquesta manera contrarestar el distanciament amb els familiars els que estan suspesos de visitar a causa de la mesures sanitàries disposada pel Ministeri de Salut.

NOTA DE PRENSA N° 688-2020-INPE