El projecte Llars del Seminari - Lleida

Llars del Seminari és un projecte gestionat per la Fundació “Entre Tots i per al Bé de Tothom”. La missió és acompanyar famílies en situació de vulnerabilitat social, per millorar la seva qualitat de vida i promoure la seva autonomia per tal de reinserir-se a la societat, per mitjà de projectes innovadors, d’acció social on els propis beneficiaris siguin l’eix central. La Fundació Siscoaran, entre d'altres entitats, col·labora amb donacions econòmiques.

Els 19 pisos acollen de manera temporal, a famílies desnonades i/o en situació de necessitat, i que vulguin implicar-se en un projecte solidari i innovador en el qual elles seran les protagonistes. Un equip de tècnics socials acompanya el procés de selecció de les famílies així com el seu camí de reconstrucció personal i familiar, mentre visquin en una de les llars del Seminari.

Així doncs, el projecte de les Llars del Seminari, més que construir pisos vol ajudar a reconstruir famílies, i és per això que el vivim com el “somni social de Lleida”.

Millor seria que aquest projecte, i mots altres, no fos necessari, però, malauradament, calen aquestes iniciatives que entre totes les persones de bona voluntat fem possibles.

Si ja ets AMIC/GA de les Llars i vols fer una aportació extraordinària, pots fer-ho al compte  ES19 2100 0203 7802 0095 5228

Si vols renovar la teva aportació, ens ho pots indicar en aquesta mateixa adreça electrònica o a recursos@llarsdelseminari.org.

Si vols fer-te AMIC/GA  o saps d'alguna persona que ho vulgui ser, pot omplir la butlleta que adjuntem o facilitar-nos totes les dades, necessàries, que s'hi demanen

Descarga
BUTLLETA “AMIC” DE LES LLARS DEL SEMINARI
Vull ser AMIC/GA de les Llars del Seminari i per aquest motiu em comprometo, fins a nou avís, a la quota o donatiu que indico a continuació:
Butlleta AMIC Llars Seminari Lleida.pdf
Documento Adobe Acrobat 1.1 MB