Llana d'ovella aranesa - Carme Bonifaci

La Carme Bonifaci dedica bona part de la seva vida a la llana, com la d'altres a la fusta o als tomàquets o als ordinadors, i és això, una mena de somni de llana, el que cultiva a la Vall d'Aran, on es va instal·lar fa una dècada a Bausén, un petit poble a prop de la frontera amb França, el lloc d'operacions del projecte que des de fa uns anys ocupa el centre dels seus esforços: recuperar la llana d'ovella aranesa.

La donació per part de la Fundació Siscoaran, a consistit en abastar els costos econòmics de participació d'aquesta activitat en un estand a Fira Natura a Lleida.

Fira Natura és una de les fires més destacades de Catalunya en relació al Medi Ambient i la Qualitat de Vida. Els visitants, gràcies a aquesta Fira, tenen l'oportunitat de poder conèixer i informar-se sobre les últimes novetats i innovacions vinculades amb el sector de l'ecologia, ja que cada any la fira compta amb els millors professionals i empresaris del sector. Això ha generat que en totes les edicions de la Fira, es compti amb una assistència del voltant d'unes 13.000 persones i es converteix en l’única fira ambiental de Catalunya gestionada i coordinada per una entitat ambiental (Ipcena-EdC) amb tan llarg recorregut.